tirsdag 23. oktober 2007

Sooooooolveig!!!


Siden Solveig er så utrolig flink med de noe useriøse innleggene sine, tenkte jeg at det var på tide med noe litt mer seriøst her.

De siste ukene har vært ganske hektiske her hos oss, med midtsemesterprøve og kjemitester som aldri tar slutt. Denne uken jobber jeg og Marthe på spreng med fysisk miljøplanleggingprosjektet som skal leveres inn fredag. Marthe koser seg med sin fantastiske gruppe som jobber så fint sammen, mens jeg sliter med en gjeng som er helt håpløs! (sorry viss noen av dere leser dette, men det er faktisk sant) Ellers går livet sin vante gang, kjøkkenet som aldri blir ryddig og klærne vi aldri rekker å legge sammen er der fortsatt. Solveig har gått til innkjøp av en skremmende stor pakke med kjøttkaker som hun så stolt viste meg i dag.

I går fanget Solveig en edderkopp som hun slapp inn på Marthes rom. Marthe hylte og nærmest hoppet i taket. I helgen lånte Solveig og Marthe (ved et uhell) en litt tvilsom film av naboene, noe de ikke oppdaget før de var kommet opp i leiligheten igjen. Solveig ville levere den tilbake og si at Monika hadde sett den så mange ganger så de gadd ikke å se den likevel, men heldigvis satte Marthe en stopper for dette. Uskyldige lille meg som var hjemme på Sula ante fred og ingen fare.

Slik er livet i byåsveien 36 for øyeblikket. Høres det fristende ut? Kom på besøk da vel;)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Haha Solveig du er kul:D nice bilde forresten

solveig sa...

Takk takk:D

solveig sa...

Forresten Monika hørtes jeg litt slem ut i det innlegget. Hehe den edderkoppen ga jg jo til Marthe for jg viste hun savnet bikkja si så. ville gi henne et annet husdyr som erstatning:D

Haugen sa...

Tvilsom film? hmm.. hørres ud som någen kjekke naboar dokk har så lar dokk låna sånna filmar;) he he.. Syns du va snille eg Solveig. Bra at du vil hjelpa Marthe me et nytt husdyr..

solveig sa...

Åh takk Morten:d noen som støtter meg.hehe men vi har noen dirty og nasty naboer altså. skummelt:s