lørdag 27. oktober 2007

Lørdag- Vaskedag


Jaja siden jeg nå har heist det hvite flagget, og har lovt å ikke putte inne flere stygge bilder av Marthe og Monika her på siden, kommer jeg nå til å skrive et fint og seriøst innlegg:)
Jeg sitter på kjøkkenet og skriver, Monika vasker og marthe er hjemme på en liten ferie. Vi savner latteren din Marthe! Denne uken har jeg gått til storinnkjøp av planter. Helene (ei venninne ) og jeg var på ikea og hamstret, så nå ser rommet mitt ut som en jungel. Tormod heter den siste jeg kjøpte og er en stor palme.

Ellers har jeg og Helene begynt på dans/aerobic. Den første timen ble litt mye surr. Siden vi slet litt med rytmen og kordinasjonen endte det med at jeg raste ned vannflasker og kræsjet i en palle når jeg skulle ta en sving i dansen. Haha tror ikke vi har ledd så mye på en trening som den timen der. Men vi gir oss ikke med dans/aerobic, og kommer sterkere tilbake til mandagen igjen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. (If he will be possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll I thankful, bye friend).

solveig sa...

oi den kommentaren skjønte jg lite av:s

Anonym sa...

Gratulerer med prisen for beste oppdaterte leilighetsblogg for oktober! Morsomt å se at dere har fått dere spanske venner også, alvor til kommentar..! :) Hvordan går det med blenderen forresten, Monica?